یه تیم خوب فوتبال هم باهاش همکاری داریم که دسته یک استانه. اولین مسابقه اش هم ساعت 3 عصر جمعه 23 مهرماه1395 بود،تا ببینیم بعد چی میشه.
ما را در سایت صحبت های آقای پلیس دنبال میکنید
برچسب: یه مسابقه جالب,یه مسابقه,مسابقه یه اشتباه کوچولو, نویسنده: بازدید: 234 تاريخ: جمعه 30 مهر 1395 ساعت: 21:22
ما را در سایت صحبت های آقای پلیس دنبال میکنید
برچسب: چای آتیشی,چای آتیشی آپارات,چاي آتشي,کلیپ چای آتیشی,دانلود کلیپ چای آتیشی,عکس چای آتیشی,فیلم چای آتیشی,تبلیغات چای آتیشی,طنز چای آتیشی,دانلود فیلم چای آتیشی, نویسنده: بازدید: 311 تاريخ: جمعه 30 مهر 1395 ساعت: 21:22
ما را در سایت صحبت های آقای پلیس دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 232 تاريخ: پنجشنبه 22 مهر 1395 ساعت: 22:07
ما را در سایت صحبت های آقای پلیس دنبال میکنید
برچسب: چای هیئت,شعر چای هیئت, نویسنده: بازدید: 259 تاريخ: پنجشنبه 22 مهر 1395 ساعت: 22:07
روز 3 شنبه، تاسوعای 1395 بود. یکی از دوستان از توانائی بعضی از مسئولین در آبادانی شهر شان می گفت و اینکه بعضی از مسئولین می تونن کار کنند و بنا به ملاحظاتی انجام نمی دن. گفتم من خودم تجربه کردم که کاری رو از اون بزرگوار خواستم، در سطوح مختلف، حتی در حد وزارت و نمونه هاش هم گفتم.... خلاصه قرار شد یه وقتی هماهنگ کنم با حاج آقا اعرافی بزرگوار.
.
ما را در سایت صحبت های آقای پلیس دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 200 تاريخ: پنجشنبه 22 مهر 1395 ساعت: 22:07
قرار بود بایک طلبه ی جوان میبدی بریم یکی از حسینیه های معروف میبد و اونجا هم طیفی از دگراندیشان را ببینیم و روضه ای هم گوش کنیم. اون بزرگواری که منتظر خبرش بودیم رو ندیدیم، ولی عوضش همراه نوه ی همون حاجی آغای معروف که از قضا با حاجی آغای جوان ما آشنای فضای مجازی در اومدن، رفیتیم خونه ی یه حاجی آغائی همون نزدیکی های حسینیه ی معروف و هنوز چایی نخورده بودیم که حاجی آغای معروف ریش سفید خوش بیان شهر هم با همون قبا و بدون عبا و تحت الحنک مشکی وارد شدند.
ما را در سایت صحبت های آقای پلیس دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 198 تاريخ: يکشنبه 18 مهر 1395 ساعت: 8:09
امروز 13 مهرماه 1395 است. دیشب رفتم خونه ی یکی از رفقای قدیمی. 15 روز فیکس، به قول خودش خوابیده بود تو خونه. بعد از اونم به اندازه رفتن تا فیزیوتراپی میرفته بیرون. چای زنجبیلی آوردن و بعدش هم میوه آلو، خیار و شلیل. بعدش هم یه قرار داد نسبتا مهم همکاری.
ما را در سایت صحبت های آقای پلیس دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 224 تاريخ: چهارشنبه 14 مهر 1395 ساعت: 21:18
تعمیر کاری هم برای خودش عالمی داره. یکی از دوستای ما یه ماشین مدل پایینی داشت که مدتی تو پارکینگ یه تعمیرگاه مونده بود. به دوستم گفتم بیا میبد تا سه سوته بدم درستش کنم اونم داد یه یدک کش آورد اینجا و فکر کنم یه 120 تومنی هم کرایه داد. ما هم بردیم پیش حسین مکانیک و علی الحساب راهش انداخت. البته هرچند هنوز حرف و حدیث و نیاز به تعمیرش تموم نشده.
ما را در سایت صحبت های آقای پلیس دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 246 تاريخ: يکشنبه 11 مهر 1395 ساعت: 20:55
ما را در سایت صحبت های آقای پلیس دنبال میکنید
برچسب: یک شغل ساده, نویسنده: بازدید: 264 تاريخ: پنجشنبه 8 مهر 1395 ساعت: 7:35
لازم نیست برای اشتغال خیلی دنبال دنگ و فنگ بدوی، یه دونه بیل و یک زمین کشاورزی معمولی و کمی آب و یک یا علی محکم....
ملتی کا آب و زمین داره، بازم گشنگی بخوره، خیلی خوشبخت نیست.... منتظر یه کار ساده ی سنتی دیگه باشید، همین زودی ها معرفی می کنم..
ما را در سایت صحبت های آقای پلیس دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 239 تاريخ: پنجشنبه 8 مهر 1395 ساعت: 7:35