صحبت های آقای پلیس

خرید بک لینک

یه تیم خوب فوتبال هم باهاش همکاری داریم که دسته یک استانه. اولین مسابقه اش هم ساعت 3 عصر جمعه 23 مهرماه1395 بود،تا ببینیم بعد چی میشه.


صحبت های آقای پلیس...

ما را در سایت صحبت های آقای پلیس دنبال می‌کنید

برچسب: یه مسابقه جالب,یه مسابقه,مسابقه یه اشتباه کوچولو, نویسنده: بازدید: 234 تاريخ: جمعه 30 مهر 1395 ساعت: 21:22



صحبت های آقای پلیس...

ما را در سایت صحبت های آقای پلیس دنبال می‌کنید

برچسب: چای آتیشی,چای آتیشی آپارات,چاي آتشي,کلیپ چای آتیشی,دانلود کلیپ چای آتیشی,عکس چای آتیشی,فیلم چای آتیشی,تبلیغات چای آتیشی,طنز چای آتیشی,دانلود فیلم چای آتیشی, نویسنده: بازدید: 311 تاريخ: جمعه 30 مهر 1395 ساعت: 21:22

همینشنبه ای که گذشت بعد از مدرسه و بعد نماز و ناهار، با هماهنکی قبلی رفتم تامین اجتماعی و سری زدم به آقای دکتر کمال بیکی ده آبادی. از پشت میز اومدن این ور و نشستیم رو صندلی معمولی. بلافاصله سفارش چایی و شروع درد دل و .... . دکتر بیکی رو از اون وقتایی که تو مدرسه معارف خدمت آقای سید یحیی گلاب بودیم، می شناختم، و صد البته از دانشگاه شیراز اون روزایی که محل خدمتم کازرون بود. احتمالا، اگر آقای بهارستانی شهردار بشه اون وقت دکتر میاد این جند ماهه تو شو شورای اسلامی شهر میبد. البته دفاع از مرحوم آیت الله منتظری ره و مورد عنایت ویژه قرار دادن دکتر م صحبت های آقای پلیس...

ما را در سایت صحبت های آقای پلیس دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 232 تاريخ: پنجشنبه 22 مهر 1395 ساعت: 22:07

السلام علیک یا اباعبدالله ... ع می بردم قرار دل، چایی روضه های تو.... سالی یکی دو بار میرم تو آشپزخونه ی این هییت یه چایی می خورم و یه خسته نباشید میگم و میام بیرون. امسالم رفتم، میرزا حسن نشسته بود پای سماور و آی بریز.... . یه چایی هم به ما تعارف کرد و یکی دیگه هم خوردیم و چند تا عکس یادگاری برای گروه گرفتم و اومدم بیرون.... . البته بازم نفهمیدم راز این علاقه ی مردم به امام حسین ع را .... چایی هیئت واقعا می چسبه... صحبت های آقای پلیس...

ما را در سایت صحبت های آقای پلیس دنبال می‌کنید

برچسب: چای هیئت,شعر چای هیئت, نویسنده: بازدید: 259 تاريخ: پنجشنبه 22 مهر 1395 ساعت: 22:07



روز 3 شنبه، تاسوعای 1395 بود. یکی از دوستان از توانائی بعضی از مسئولین در آبادانی شهر شان می گفت و اینکه بعضی از مسئولین می تونن کار کنند و بنا به ملاحظاتی انجام نمی دن. گفتم من خودم تجربه کردم که کاری رو از اون بزرگوار خواستم، در سطوح مختلف، حتی در حد وزارت و نمونه هاش هم گفتم.... خلاصه قرار شد یه وقتی هماهنگ کنم با حاج آقا اعرافی بزرگوار.

.

صحبت های آقای پلیس...

ما را در سایت صحبت های آقای پلیس دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 200 تاريخ: پنجشنبه 22 مهر 1395 ساعت: 22:07

قرار بود بایک طلبه ی جوان میبدی بریم یکی از حسینیه های معروف میبد و اونجا هم طیفی از دگراندیشان را ببینیم و روضه ای هم گوش کنیم. اون بزرگواری که منتظر خبرش بودیم رو ندیدیم، ولی عوضش همراه نوه ی همون حاجی آغای معروف که از قضا با حاجی آغای جوان ما آشنای فضای مجازی در اومدن، رفیتیم خونه ی یه حاجی آغائی همون نزدیکی های حسینیه ی معروف و هنوز چایی نخورده بودیم که حاجی آغای معروف ریش سفید خوش بیان شهر هم با همون قبا و بدون عبا و تحت الحنک مشکی وارد شدند.

صحبت های آقای پلیس...

ما را در سایت صحبت های آقای پلیس دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 198 تاريخ: يکشنبه 18 مهر 1395 ساعت: 8:09

امروز 13 مهرماه 1395 است. دیشب رفتم خونه ی یکی از رفقای قدیمی. 15 روز فیکس، به قول خودش خوابیده بود تو خونه. بعد از اونم به اندازه رفتن تا فیزیوتراپی میرفته بیرون. چای زنجبیلی آوردن و بعدش هم میوه آلو، خیار و شلیل. بعدش هم یه قرار داد نسبتا مهم همکاری.


صحبت های آقای پلیس...

ما را در سایت صحبت های آقای پلیس دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 224 تاريخ: چهارشنبه 14 مهر 1395 ساعت: 21:18

تعمیر کاری هم برای خودش عالمی داره. یکی از دوستای ما یه ماشین مدل پایینی داشت که مدتی تو پارکینگ یه تعمیرگاه مونده بود. به دوستم گفتم بیا میبد تا سه سوته بدم درستش کنم اونم داد یه یدک کش آورد اینجا و فکر کنم یه 120 تومنی هم کرایه داد. ما هم بردیم پیش حسین مکانیک و علی الحساب راهش انداخت. البته هرچند هنوز حرف و حدیث و نیاز به تعمیرش تموم نشده.

صحبت های آقای پلیس...

ما را در سایت صحبت های آقای پلیس دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 246 تاريخ: يکشنبه 11 مهر 1395 ساعت: 20:55

داشتم می رفتم نماز جمعه. امروز 5شهریور 1395. دیدم یک بنر نسبتا بزرگ روش نوشته خاکشیر همدان، 10000 تومان. پرسیدم کارت خوان دارید؟گفت نه! گفتم اجازه میدید یه عکس بگیرم ... اومد من و من کنه بگه بله.... اون یکی که تو عکس نیست اومد و گفت... نه! گفتم چرا؟گفت یه بار ازمون عکس گرفتن و بنر کردن و زدن اون بالا که ایهاالناس اینم سد معبر.... سد معبر هم حرومه و....!راستش منم گوشیم در آوردم و رفتم تو همین وبلاگ .. بهش نشون دادم که ای برادر ببین!من عکس رو برا وبلاگم میخوام.. در باره شغل های ساده، یکی یکی نشونش دادم... قانع شد. گفتم اگه راضی نیستی پشتت رو بکن به دوربین! البته بازم اونیک صحبت های آقای پلیس...

ما را در سایت صحبت های آقای پلیس دنبال می‌کنید

برچسب: یک شغل ساده, نویسنده: بازدید: 264 تاريخ: پنجشنبه 8 مهر 1395 ساعت: 7:35

لازم نیست برای اشتغال خیلی دنبال دنگ و فنگ بدوی، یه دونه بیل و یک زمین کشاورزی معمولی و کمی آب و یک یا علی محکم....

ملتی کا آب و زمین داره، بازم گشنگی بخوره، خیلی خوشبخت نیست.... منتظر یه کار ساده ی سنتی دیگه باشید، همین زودی ها معرفی می کنم..

صحبت های آقای پلیس...

ما را در سایت صحبت های آقای پلیس دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 239 تاريخ: پنجشنبه 8 مهر 1395 ساعت: 7:35

صفحه بندی